Binnenkort zullen op TLC korte filmpjes vertoond worden met koppels, die op de televisie hun liefdesverhaal vertellen. TLC gaat hiervoor samenwerken met online relatiebemiddelingsbureau ELITEDATING.
Berlijn, 23.11.2012 – Op zaterdagmorgen 24 november 2012 opende ELITEDATING in Berlijn als eerste onder de online partnerbemiddelaars haar deuren voor klanten en gaat hiermee terug naar de oorsprong van haar diensten: persoonlijke partnerbemiddeling op locatie. Echter in vergelijk met de traditionele diensten hoeven de ELITEDATING adviseurs niet terug te grijpen op een kaartenbak met “overigen”, maar kunnen ze bij hun selectie terugvallen op een van de grootste single databanken wereldwijd.
Met de opening van haar eerste offline filiaal in het westen van Berlijn kan ELITEDATING zich per februari voor nieuwe doelgroepen openstellen. Wel staan de ELITEDATING adviseurs al per direct klaar om hun klanten in de Kreuzberg gevestigde firma persoonlijk advies aan te bieden. “We willen vooral die mensen bereiken die online niet op partnerzoektocht willen gaan – hetzij omdat ze het medium internet niet geheel vertrouwen ofwel omdat ze voor zo’n gevoelige dienst persoonlijk advies wensen,” verklaart David Khalil, CEO en oprichter van ELITEDATING.
Voor deze nieuwe service zet ELITEDATING gespecialiseerde adviseurs in. De aangeboden services beginnen met een uitgebreid consult waarbij o.a. nuttige tips worden gegeven hoe men het beste een goed profiel kan creëren. Hierbij zal de persoonlijke adviseur in opdracht van de klant in de miljoenen ledendatabank van ELITEDATING op zoek gaan naar matches en hem of haar regelmatig voorstellen doorsturen van potentiële partners. Daarbij wordt verzekerd, dat deze aan zijn of haar persoonlijke criteria voldoen en dat diegene interesse heeft om hem of haar ook daadwerkelijk te ontmoeten.
Maar ELITEDATING heeft niet alleen als doel een nieuwe doelgroep te bereiken met de offline winkel, het kan ook een goede stimulans zijn voor de online business. David Khalil verklaart daarnaast: “De opening van dit filiaal is ook een investering in ons merk. Terwijl onze twee grootste concurrenten nog niet eens telefonisch bereikbaar zijn voor hun klanten, zijn wij daarnaast ook nog offline te bereiken. Dit laat de klant zien dat wij ons niet voor ons aanbod verborgen te hoeven houden, maar juist willen laten zien dat we aanspreekbaar zijn en voor goede kwaliteit gaan, of dat nu online of offline is.”
Heeft u vragen of opmerkingen? Richt u deze dan aan [email protected].